The Council of Elders

Login here.. And play nice..

    My Wedding (Guild Familly Event ...yah)

    Share
    avatar
    Sabactus
    Member

    Male Number of posts : 77
    Age : 26
    Location : Bulgaria :P
    Registration date : 2009-04-13

    My Wedding (Guild Familly Event ...yah)

    Post by Sabactus on Thu Jun 04, 2009 11:37 am

    Well since our hearths are finally bond together ...me and Nyorai ...we are getting married .
    The wedding will be next week.Probably the ceremony will be held in Silvermoon,since it's her home place...(And for me ,it's just a stinky shiny capital ...which FAILS) .And then we will get drunked at Dalaran.Everybody IS INVITED.The date and hour are not known yet,but it is gonna be next week.IF YOu DOn'T COME YOU WILL HAVE TO FACE MY WARLOCK!

    Get your dresses and tuxedos and it's time for gathering.

    Bringing a present is a MUST!
    Also,i expect a bachelor party xD
    avatar
    Death
    Officer

    Male Number of posts : 1825
    Age : 24
    Location : Serbia-Belgrade.
    Registration date : 2008-12-11

    Re: My Wedding (Guild Familly Event ...yah)

    Post by Death on Thu Jun 04, 2009 12:13 pm

    Haha ima come Very Happy ill buy u alcho Razz


    _________________


    avatar
    Majyk
    Veteran

    Male Number of posts : 1327
    Age : 27
    Location : Scotland
    Registration date : 2009-01-20

    Re: My Wedding (Guild Familly Event ...yah)

    Post by Majyk on Thu Jun 04, 2009 12:26 pm

    The fuk. Shocked
    undead+belf=lolwut, i wont come just so that i can face ur lock and wipe the floor with him, Twisted Evil .
    Nah, ill come just for the lolz, now i need to find my tuxedo suit.
    avatar
    Fuel
    Veteran

    Male Number of posts : 2130
    Age : 24
    Location : Amsterdamned..
    Registration date : 2008-06-29

    Re: My Wedding (Guild Familly Event ...yah)

    Post by Fuel on Thu Jun 04, 2009 12:32 pm

    Ohh yea bachelor party xD Ima come! lol
    avatar
    Kemsyt
    Retired
    Retired

    Male Number of posts : 3881
    Age : 37
    Location : Silvermoon City
    Registration date : 2008-06-28

    Re: My Wedding (Guild Familly Event ...yah)

    Post by Kemsyt on Thu Jun 04, 2009 12:51 pm

    hahahaha.....count me in Very Happy and how dare u say "Silvermoon" as "stinky shiny capital"???? its my hometown too!


    _________________
    Back again on Eternal WoW! Remorse Realm!
    avatar
    Rauthar
    Officer

    Male Number of posts : 1013
    Age : 27
    Location : Antwerp
    Registration date : 2008-11-17

    Re: My Wedding (Guild Familly Event ...yah)

    Post by Rauthar on Thu Jun 04, 2009 12:55 pm

    wtb ann as a stripper for tha bachelor party!


    _________________
    avatar
    Ann
    Veteran

    Female Number of posts : 655
    Age : 24
    Location : Croatia
    Registration date : 2008-11-23

    Re: My Wedding (Guild Familly Event ...yah)

    Post by Ann on Thu Jun 04, 2009 12:59 pm

    ahahaha...ill be there dunno bout dalaran tho xD... Razz anyway Rauthar... suck my... ^^
    avatar
    Deni
    the Insane

    Male Number of posts : 1114
    Age : 27
    Location : Hungary
    Registration date : 2008-07-02

    Re: My Wedding (Guild Familly Event ...yah)

    Post by Deni on Thu Jun 04, 2009 1:00 pm

    Rauthar wrote:wtb ann as a stripper for tha bachelor party!

    lmao xD anyway good idea Very Happy

    I'll come Smile


    _________________

    Thx to Ann for sig

    avatar
    Nyhme
    Forum Moderator
    Forum Moderator

    Male Number of posts : 513
    Age : 26
    Location : South Park
    Registration date : 2008-10-14

    Re: My Wedding (Guild Familly Event ...yah)

    Post by Nyhme on Thu Jun 04, 2009 1:02 pm

    Uh damn gotta pick my tux from dry cleaning D:


    _________________

    WHADAP Very Happy
    avatar
    Goldyy
    Elite

    Male Number of posts : 546
    Age : 29
    Location : Slovenia
    Registration date : 2008-12-27

    Re: My Wedding (Guild Familly Event ...yah)

    Post by Goldyy on Thu Jun 04, 2009 1:28 pm

    rofl
    avatar
    Aikamz
    Member

    Male Number of posts : 498
    Age : 26
    Location : Latvia
    Registration date : 2009-04-06

    Re: My Wedding (Guild Familly Event ...yah)

    Post by Aikamz on Thu Jun 04, 2009 1:30 pm

    Rauthar wrote:wtb ann as a stripper for tha bachelor party!
    I'll be there! Laughing
    avatar
    Slayton
    Officer

    Male Number of posts : 1115
    Age : 23
    Registration date : 2008-06-28

    Re: My Wedding (Guild Familly Event ...yah)

    Post by Slayton on Thu Jun 04, 2009 1:36 pm

    Goldyy wrote:rofl
    i second that with a mix of wtf? scratch


    _________________
    avatar
    Amad
    Elite

    Male Number of posts : 1132
    Age : 23
    Location : Holland, aalsmeer
    Registration date : 2008-09-17

    Re: My Wedding (Guild Familly Event ...yah)

    Post by Amad on Thu Jun 04, 2009 1:37 pm

    Lmao Razz
    avatar
    Sabactus
    Member

    Male Number of posts : 77
    Age : 26
    Location : Bulgaria :P
    Registration date : 2009-04-13

    Re: My Wedding (Guild Familly Event ...yah)

    Post by Sabactus on Thu Jun 04, 2009 1:43 pm

    lul..Love has no gates...z0mg imagine the kid of an undead and a blood elf....Maybe Dead Elf? xD ...oh ye forgot Sylvanas is something like that...
    stop losing your time with .... and find me a nice girl for my bachelor party...

    Pshhhhh...if possible to be Undead xD
    avatar
    laks
    Retired
    Retired

    Male Number of posts : 557
    Registration date : 2008-07-02

    Re: My Wedding (Guild Familly Event ...yah)

    Post by laks on Thu Jun 04, 2009 2:22 pm

    question is....WHEN IS THE BACHELOR's PARTY!? haha


    _________________

    Council of Elders
    WoWScape - Funserver
    avatar
    Goldyy
    Elite

    Male Number of posts : 546
    Age : 29
    Location : Slovenia
    Registration date : 2008-12-27

    Re: My Wedding (Guild Familly Event ...yah)

    Post by Goldyy on Thu Jun 04, 2009 2:38 pm

    ......in autumn, the most beatiful time of the year =)
    avatar
    Animas
    Admin
    Admin

    Male Number of posts : 1117
    Age : 33
    Location : Serbia
    Registration date : 2008-08-06

    Re: My Wedding (Guild Familly Event ...yah)

    Post by Animas on Thu Jun 04, 2009 2:40 pm

    Who is Nyorai?
    Ill come Smile


    _________________

    avatar
    Deni
    the Insane

    Male Number of posts : 1114
    Age : 27
    Location : Hungary
    Registration date : 2008-07-02

    Re: My Wedding (Guild Familly Event ...yah)

    Post by Deni on Thu Jun 04, 2009 3:07 pm

    Animas wrote:Who is Nyorai?
    Ill come Smile

    A pally from our guild Very Happy


    _________________

    Thx to Ann for sig

    avatar
    Majyk
    Veteran

    Male Number of posts : 1327
    Age : 27
    Location : Scotland
    Registration date : 2009-01-20

    Re: My Wedding (Guild Familly Event ...yah)

    Post by Majyk on Thu Jun 04, 2009 3:37 pm

    Animas wrote:Who is Nyorai?
    Ill come Smile

    i think thats dieortouch's alt from our guild, hes got 2 pallies lol.
    But still this whole thing is a huge LOL
    avatar
    shamanwolfy
    Member

    Male Number of posts : 80
    Location : Canada!
    Registration date : 2009-02-27

    Re: My Wedding (Guild Familly Event ...yah)

    Post by shamanwolfy on Thu Jun 04, 2009 3:40 pm

    Count me in xD right at the /kiss ill be like WOOHOO work that yeah! lol
    avatar
    Majyk
    Veteran

    Male Number of posts : 1327
    Age : 27
    Location : Scotland
    Registration date : 2009-01-20

    Re: My Wedding (Guild Familly Event ...yah)

    Post by Majyk on Thu Jun 04, 2009 3:52 pm

    hmm maybe i should get on my ally and play the role of the wedding crasher Razz
    avatar
    Death
    Officer

    Male Number of posts : 1825
    Age : 24
    Location : Serbia-Belgrade.
    Registration date : 2008-12-11

    Re: My Wedding (Guild Familly Event ...yah)

    Post by Death on Thu Jun 04, 2009 4:11 pm

    Who will marry them? lol


    _________________


    avatar
    Chaz
    Council

    Male Number of posts : 578
    Age : 25
    Location : Tropical England
    Registration date : 2008-06-30

    Re: My Wedding (Guild Familly Event ...yah)

    Post by Chaz on Fri Jun 05, 2009 5:45 am

    rofl Very Happy i'll come if ann is there neked!
    avatar
    Death
    Officer

    Male Number of posts : 1825
    Age : 24
    Location : Serbia-Belgrade.
    Registration date : 2008-12-11

    Re: My Wedding (Guild Familly Event ...yah)

    Post by Death on Fri Jun 05, 2009 6:02 am

    rofl @ chaz


    _________________


    avatar
    Ann
    Veteran

    Female Number of posts : 655
    Age : 24
    Location : Croatia
    Registration date : 2008-11-23

    Re: My Wedding (Guild Familly Event ...yah)

    Post by Ann on Fri Jun 05, 2009 6:03 am

    Chaz wrote:rofl Very Happy i'll come if ann is there neked!
    <.<


    Last edited by Ann on Sat Jun 06, 2009 1:56 pm; edited 2 times in total

    Sponsored content

    Re: My Wedding (Guild Familly Event ...yah)

    Post by Sponsored content


      Current date/time is Mon Dec 18, 2017 2:04 am